Новини
Нещодавно в Житомирському медичному інституті викладачі циклової комісії природничо-математичних дисциплін та фізичного виховання провели ряд відкритих заходів.
22 січня відбулось відкрите онлайн-заняття з фізики та астрономії на тему «Механічні коливання та хвилі». Заняття проведене зі студентами 101 групи відділення «Сестринська справа та профілактична стоматологія» спеціальності 223 «Медсестринство» освітньо - професійної програми «Сестринська справа», викладач – Левківська С.М.
Мотивація навчальної діяльності відбувалася через розкриття зв’язку навчального матеріалу із сучасністю та життєвим досвідом студентів. Ця тема вже вивчалася студентами в школі, тому заняття було побудоване у вигляді бесіди з подачею викладачем теоретичного матеріалу. Через обговорення, запитання студентам протягом заняття відбувалось мотивування до вивчення та повторення навчального матеріалу. У результаті такої роботи студенти перебували в постійній зацікавленості, мали бажання отримати кінцевий результат.
Заняття відвідали члени циклової комісії природничо-математичних дисциплін та фізичного виховання: викладач математики Хробуст О.В., викладачі біології Шевчук І.В. та Пірожкова І.О., методист інституту Коваленко В.М.
26 січня відбулось відкрите онлайн-заняття з математики на тему «Систематизація і корекція компетентностей з теми «Паралельність прямих і площин у просторі». Заняття проведене зі студентами 101 групи відділення «Сестринська справа та профілактична стоматологія» спеціальності 223 «Медсестринство» освітньо - професійної програми «Сестринська справа», викладач – Хробуст О.В.
Під час узагальнення матеріалу з теми «Паралельність у просторі» студентами були проведені дослідження картин засновника імпосибілізму Маурица Корнеліса Ешера, нідерландського художника-графіка, майстра оптичних ілюзій, який зображував «неможливі» фігури, що здаються, на перший погляд, проєкцією тривимірного об’єкта на площину, але при більш детальному розгляді стають очевидними суперечливі поєднання елементів фігури. Студенти намагались пояснити, які стереометричні правила побудови об’єктів ігнорувались задля досягнення такого ефекту. Повторили і узагальнили правила паралельного проєктування, кроки побудови перерізів многогранників методом «слідів» на прикладі перерізу куба.
Теоретичний матеріал теми узагальнено і систематизовано у вигляді блоків, структурованих за елементами «означення», «ознака», «властивості» для зручного сприйняття і осмислення.
З метою розвитку логічного мислення, формування просторових уявлень, навичок застосування геометрії до розв’язування практичних завдань на занятті були застосовані моделі прямих і площин, а також використано наочне представлення мимобіжних прямих, паралельних прямої та площини, паралельних площин за допомогою графічних засобів.
Проаналізовано зміст навчального матеріалу з цієї теми, знань та предметних вмінь і способів навчальної діяльності в контексті підготовки до ЗНО. Під час заняття розв’язано ряд завдань і вправ з теми, які виносились на зовнішнє тестування попередніх років.
Заняття відвідали члени циклової комісії природничо-математичних дисциплін та фізичного виховання: голова комісії Левківська С.М., методист інституту Коваленко В.М.
Меню
- Новини
- Introducing Zhytomyr medical institute of Zhytomyr regional council
- Грантова діяльність
- Наукова робота
- Навчально-методична робота
- Міжнародне співробітництво
- Іноземним студентам
- Відділення післядипломної освіти
- Академія медицини майбутнього
- Бібліотека
- Наукові видання
- Cтудентське наукове товариство
- Рада студентського самоврядування
- Виховна робота
- Гуртожиток
- Профспілкова організація співробітників
- Дистанційне навчання
- БПР
- Оплата онлайн